pondelok 22. februára 2016

Rozbitý púder ! Návod ako dať všetko do poriadku

Ahojte :)

Poznáte ten pocit, keď pri zhone sa stane niečo nečakané a veru väčšinou to nie je v tom pozitívnom duchu.
Často sa ponáhľame či už do školy alebo práce a myslíme na dôležitejšie veci a občas sa stane, že naša nešikovnosť zvíťazí.
Samozrejme o to viacej nás to mrzí, keď sa jedná o drahý tieň alebo lícenku či púder, ktoré natoľko máme obľúbené, že by sme najradšej vrátili čas.

TAKŽE BABY NESTRÁCAŤ HLAVU !!!! Všetko dáme do poriadku :)

Pripravila som si pre vás NÁVOD/ POSTUP AKO OPRAVIŤ ROZBITÝ PÚDER 
( v mojom prípade)  :)

Čo budeme potrebovať :

1čajovú lyžičku, Lieh (Spiritus dilutus) 60%, rozbitý púder/tieň (žiaľ v sypkom stave ) , fén




Môžeme začať:

1. Nachystám si potrebné veci aby som nemusela odbiehať
 a hľadať ich





 2. Ukážka môjho prípadu nešikovnosti :)

3. Snažíme sa väčšie kúsky rozdrviť za pomoci lyžičky na menšie kúsky, ktoré budu foremnejší
 4.Čím menšie kúsky, tým krajší vzhľad.... 
      5. Približná ukážka "mojej snaživosti" :)
6. Po troškách pridávame Lieh 60% . Nie veľa a ani málo, aby ste to nepreliali. Na druhej strane, keď budete mat málo tak uvidíte, že konzistencia nedosiahla stav "kašičky" a bude sa vám s tým zle pracovať
7. Ukážka približnej konzistencie
8. Použijeme "urýchľovač častíc a času " ( Fén ) :) Samozrejme je na Vás, či chcete čakať na ďalší deň alebo tomu dopomôcť:) Pri samovoľnom sušení nevniknú také výraznejšie trhlinky
9. A na koniec už  len odskúšanie, či je všetko v poriadku ...

Poznámka :  Postrehla som, že prí aplikácií je púder viacej prašivejší a pri samovoľnom sušení nevniknú také výraznejšie trhlinky ako pri použití fénu. Je pravda,  že som s tým ponáhľala ale každopádne konzistencia pred a po je viditeľná a hlavne je môj púder opäť použiteľný :) 

Dúfam, že som vám s týmto postupom aspoň trošku pomohla. Prajem vám krásny deň .....:)






0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© To, čo ma baví , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena