pondelok 22. februára 2016

Recenzia: 88 COLOR PALETTE Bhcosmetics

Ahojte :) 
Dnes prinášam prvú recenziu ohľadom jedného produktu, ktorý som zvažovala kúpiť/ nekúpiť.
Sú to 2 paletky od americkej značky
Bhcosmetics. 

V mojom prípade sú to :
88 COLOR PALETTE 
TROPICAL MATTE EYESHADOW

88 COLOR PALETTE 
COOL SHIMMER EYESHADOW


S touto kozmetikou ste videli pracovať už veľa blogerov, ktorý s Bhcosmetics pracovali, ba dokonca boli oslovený na vytvorenie svojej vlastnej paletky tieňov.

Pri kúpe som aj ja zvažovala , či tento produkt je dobrý alebo zlý a hlavne, či sa oplatí kúpiť.
 Pretože na internete som nenašla recenziu na tieto paletky a ceny paletiek boli rôzne s veľmi veľkým cenovým rozdielom.

 
  Ja som paletky objednávala cez internet, ale videla som ich už aj v obchodných centrách v tých menších butikoch . Pri pozretí ceny sa mi zatočila hlava, pretože je to skôr klam a až by ste mali záujem doporučujem paletku radšej zakúpiť priamo od výrobcu TU


Môj názor : 
Pozitíva + : Veľká škála farieb, internetová cena, balenie so zrkadlom a aplikátormi, pigmentácia
Negatíva - : Prašivosť tieňov ( pri líčení doporučujem najskôr začať líčenie očami), 
                    cena v  obchodoch

Poznámka : 
 Tiene majú takú vôňu, nie že zápach, ale je ich niečim cítiť.
 Môj postreh je taký, že pri kontakte prstu s tieňom sa zdajú krajšie ako pri kontakte štetca, veľmi prášia a akoby na viečku toho veľa nezostalo. 
Pri líčení doporučujem pod oči pokladať vatový tampón, kvôli spomínanej prašivosti.
Pri nanášaní štetcom a pokus o "blendovanie" mne akoby tie farby nešli zlúčiť. 
Vždy to chcelo viacej trpezlivosti alebo vlhký aplikátor. 
 Myslím si, že druhý krát ja osobne by som si paletku už nekúpila. Lákala ma hlavne škála farieb. Bhcosmetic má veľa iných tromfov, žiaľ za mňa tieto paletky k ním v mojom prípade nepatria :/

Až aj vy máte skúsenosti s týmito paletkami a "Aké sú vaše pocity z nej ???"  Napíšte do komentárov, budem rada. 
Ďakujem za pozornosť a snáď som pomohla :) 
Vľavo tropical matte eyeshadow / Vpravo cool shimmer eyeshadow


 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© To, čo ma baví , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena