nedeľa 21. februára 2016

Môj prvý príspevok v úlohe "Blogerky"

Ahojte :) 
Zdravím všetkých, ktorí radi niečo:) čítajú. Čítajú niečo :), čo ich baví, zaujíma a sú natoľko pohltený novými informáciami alebo záujmom, či dokonca vtipom :) 

Dovoľte mi srdečne vás privítať na mojom blogu :)
-------"Vitajte" -------

Na otázku Kto som ? a Čo je to "Niečo ", čo by vás mohlo zaujímať v mojom prevedení ? Som mladá žena, ktorá má rada " Babské veci ". Volám sa Barbora a mám 23 rokov. 
A "Čo mám rada ?" Od čítania kníh až po kozmetiku, módu ba dokonca aj fotenie. Chcela by som sa s vami podeliť o zopár rád, tipov a trikov, recenzií.....(skrátka o tom, čo vás bude zaujímať...) 

 Keďže som začiatočník, budem sa držať hesla : "Nevzdávaj to, začiatok je vždy najťažší..."

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

Používa službu Blogger.

© To, čo ma baví , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena